fredag 14 januari 2011

Helg!

Ja, nu har jag jobbat tre dagar och är helt slut! Då är man inte helt pigg, jag jobbar ju inte hela dagar heller. Får verkligen hoppas att vi piggar på oss nu under helgen. Försökte dammtorka en bokhylla på jobbet och höll inte ens på att orka det. Fy rackarn vilken bacill vi har fått. Barnen börjar i alla fall bli lite piggare och det är ju skönt. Var in på HM och fick syn på den här jackan. Så söt! Tror kanske att jag måste köpa den till lillan, men så finns den i kakigrönt också så jag har lite svårt att bestämma färg. Fast om lillans pappa får vara med och bestämma så blir det nog rosa! Vad är det med fäder och döttrar, egentligen?! Söt är den i alla fall. Undrar om dom inte hade någon rabatt just nu på HM. Jag kanske ska slå till... Men så är det storleken, ska man ta 92 eller 98? Det får väl bli helgens fundering något mer avancerat orkar jag inte tänka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar