lördag 18 december 2010

Sjukstuga

Ja, här är vi rejält förkylda. I alla fall tre av fyra, den fjärde är dessutom på jobbet. Ibland undrar jag varför förkylningar finns men det är ju i alla fall övergående för det mesta. Jag brukar ofta vara in på Lindas blogg, en småbarnsmamma med inflammatorisk bröstcancer som har spritt sig, och jag lider verkligen med henne. Det är min största skräck att jag ska drabbas av någon dödlig sjukdom som tar bort mig från barnen... Så egentligen ska jag verkligen inte klaga över en jäkla förkylning! Därför slutar jag med det nu.
Idag fick jag mina vinster från Varuhuset Salt som jag vann hos Ulrika . Det var snabba ryck må jag säga. Inneskorna såg väldigt fina ut och den lilla tandburken blir ju jättebra till gossen som dessutom väntar på att hans tredje mjölktand ska lossna! Otroligt tacksam över dessa vinster som blir till julklappar till barnen. Egentligen skulle jag skriva någonting helt annat i det här (attjoo, oops en attacknysning som resulterade i snor över hela tangentbordet och ja det var too much information) men jag har glömt bort vad jag skulle skriva. Nåja, det kanske kommer tillbaka så småningom... Nu ska jag sanera datorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar