onsdag 22 september 2010

Jahapp...

då var man förkyld igen. Suck! Är det något jag är utsatt för så är det förkylningar och man blir ju lite less. Sedan ska man egentligen inte klaga. Man kunde ju vara utsatt för mycket hemskare saker. Men just det där att jag så lätt blir förkyld och nästan alltid med feber. Jag har varken tid, råd eller lust att vara sjuk. Nåväl för att se den positiva sidan på det så kan jag ju ligga och läsa lite och framför allt får jag vara med min lilla sötnöt och sambon som fortfarande är förädraledig. Men på måndag så ska lillan börja skolas in och det känns lite jobbigt. Hon är ju så liten och just det där att dom inte kan säga än vad dom vill eller inte vill. Vi som känner henne kan tolka hennes olika ljud men det kan dom ju inte på dagis än på ett tag. Fast det kommer säkert att gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar