onsdag 1 september 2010

Höstnytt...

från Pomp de lux! Otroligt fina flickkläder i mitt tycke. Klänningarna som jag beställde tidigare har använts flitigt och dom är så fina. Nu hade dom mycket i grått och svagt rosa. Men det jag förälskade mig mest i var den här fina byxdräkten. Den kommer snart att sitta på ett flickebarn nära mig :)

Tyvärr tycker jag inte att deras pojkkläder är lika roliga, i alla fall inte i dom större pojkstorlekarna. Överlag tycker jag att kläder till lite större pojkar blir väldigt tråkiga och enformiga oavsett vad det är för märke eller kedja. Finns en del undantag förstås såsom Meandi som har färgglada kläder. Tycker det är trist att det så ofta mest finns pojkkläder i mörkblått, grått och svart. Jag gillar ju turkost, brunt och lime...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar