fredag 24 september 2010

Det snöar visst...

i Vemdalen. Ja, det är väl bara att inse fakta att snart är det dags här också. Bor ju mycket högre upp i landet än Vemdalen så det är inte långt borta. Det är riktigt höst nu. Dags för mig också att försöka hitta mig en varmare jacka. Förstår inte att jag alltid prioriterar barnen... Och ska snön komma så är det absolut dags. I morse cyklade jag på jobbet utan sockar och ja det var aningens för kallt för det. Kanske inte så konstigt att jag blir förkyld ;0)
I helgen blir det till att ta upp mandelpotatisen ur landet och göra lite snyggt i trädgården för vintern. Ta bort utemöbler och krukor och kanske kratta ihop lite höstlöv. Håller tummarna för lite höstsol och att det inte kommer någon snö hit! Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar