onsdag 10 augusti 2011

Mitt nya...

GI-liv suger. Jag kör en sådan där rivstart då man bara ska äta protein, grönsaker och fett. Det är ingen höjdare om man säger så... jag är ju egentligen ingen sådan där som älskar kött. Helst skulle jag nog bli vegetarian och bara äta kolhydrater. Dessutom tycker jag inte om att äta ägg som dom är och det verkar vara grunden i denna bantning. Sedan får jag dessutom en konstig smak i munnen vilket gör att all mat smakar jättekonstigt. Så jag ska bara köra stenhårt i ett par-tre veckor sedan måste jag nog lägga till lite kolhydrater. Annars är nog risken att jag struntar helt i det och smäller i mig alla kolhydrater som finns i sikte... Håhåjaja vill man vara fin får man lida pin. Jag kämpar på! Det vore inte så dumt att gå ner en hel del för jag har att ta av men det är helt klart ett lite trist liv att bara äta kött och broccoli! Å andra sidan vet jag ju att det är förjäkla gott när man äntligen får ta en skiva bröd igen, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar