lördag 6 augusti 2011

Grattis till Isa Form!

Min favorit när det gäller grafisk form heter Isa Form och jag har flera av hennes tryck hemma. Barnen har varsin tavla med sina namn på och sedan har jag ett par till på väggarna. Isa Form firar just nu 5 år och jag säger ett stort grattis och jag är så glad i alla hennes fina tryck. Det är precis min smak och mina färger. Dessutom är dom perfekta presenter till bröllop, dop och födelsedagar tycker jag. Jag gav bort det här trycket till en av mina bästa vänner när hon gifte sig (faktiskt idag för ett år sedan!). Och nu när jag tänker efter så har jag ju ett av hennes tryck som hon gjorde för Spira på lillans gardin också. Ja, ni fattar - jag gillar big time! Lite extra roligt också eftersom hon är norrbottning. Så stort grattis till Isa Form!Länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar