måndag 20 juni 2011

Nyklippt...

och inte helt nöjd. Hade ju inte min vanliga frissa och det känns. Den här klippte inte igenom håret ordentligt så jag känner mig inte riktigt som jag brukar när jag har klippt mig. Jag har ganska tjockt hår och min vanliga frisör känner ju både mig och mitt hår och hon är så supernoggrann när hon klipper. Nåja, det kunde ha varit värre. Jag har ju åtminstone inte hockeyfrilla :)
I lördags köpte jag samma tunika som jag nyss köpte fast i vitt! Tråkigt kanske men den var så himla skön och jag kände mig riktigt fin i den. Och det är ju en oslagbar kombo.
Idag vräker regnet ner och jag försöker se det positivt - det är ju bra för potatisen som vi satte igår. Annars får det ju gärna vara. Jag som skulle gräva blombänk och ut och gå...

2 kommentarer:

  1. Hej Anna !
    Du får trösta Dig med att det växer ut.Jag trodde jag hittat en bra frissa ,men när jag inte får vara blond för dom själva är mörkhåriga.Och att de menade sist att det inte alltid är kunden som har rätt.
    Då kände jag att nu var det sista gången som jag gick dit.Ska jag behöva betala en färgning 2 gånger om som jag inte beställt.
    Nu sist rakade jag mig själv, bara i nacken som jag skulle behöva hjälp.
    ********************************************
    Tack för tipset om att köpa likadan top för den var skön, tror jag gör det samma,den ena av de två jag köpte på Lindex kostade 99:- fanns i vitt, men kanske en annan färg också jag köpte ju creise eller chockrosa.Lite ungdomlig och det behöver ju en gammal dam som jag bli lite piffigare.

    Kram och skön Midsommar till hela familjen, hoppas alla är friska nu.
    Mi

    SvaraRadera
  2. Nej, men Mi vilken frissa! Klart man måste få bestämma själv vilken färg man ska ha på håret! De kan ju ge förslag men det är då ändå kunden som bestämmer. Fy så sur jag skulle bli!

    SvaraRadera