onsdag 8 juni 2011

Är så glad!

Jag är så glad så ni kan inte fatta - jag hade turen att vinna en vit Tassimo T20 hos Dahlarna! Alltså en liten kaffemaskin som man även kan få te eller choklad i. Ska bli grymt kul att få testa och sonen kommer väl att gå helt bananas över att man kan göra varm choklad i den... För att inte tala om den gravt kaffeberoende mannen i huset. Själv kommer jag nog att testa alla varianter! För er som gillar inredning och design så kika in på Dahlarnas blogg (ja, hon skriver om mycket annat också). Jag gillar den då :)
För övrigt har vi typ Medelhavsvärme och det känns som om jag ska flyta bort vilken sekund som helst. Det är synd att fötterna ska svälla upp så fort det blir varmt, jag kan aldrig ha några snygga remsandaler eller så för jag ser ut som kassler om fötterna då. Nåja, man ska inte klaga på att sommaren har kommit.

2 kommentarer:

  1. Grattis till den fina vinsten!
    Förutom att den är månganvändbar, så är den ju rentav vacker :)

    Jo, svetten rinner och man ska ju inte klaga, men nog är det varmt. Vi får låtsas att vi är vid Medelhavet nu.

    Tur att du inte hittade mössan...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. hejsan !

    Fasligt vad Du vinner,gör aldrig jag, men så tävlar jag inte lika mycket som Dig förståss.

    Grattis ! Jag vill ha en glassmaskin, vet Du något bra märke, googla på några i förrgår,Waves 319:- på Onoff internetpris.

    Kram Mi

    SvaraRadera