tisdag 7 juni 2011

Lillan har...

invigt sin nya lilla pool med vattenglidbana som hon fick i födelsedagspresent. Gossen tyckte den var superkul han med! Vi har så varmt idag så det är inte klokt - man hinner ju liksom inte vänja sig. Det var nära att jag hade tvingat på lillstrumpa en mössa idag... bara för att man är van att det ska vara så. Som tur var hittade vi den inte i stressen. Det märktes verkligen att det var skönt för henne att få svalka sig efter en het dag på dagis. Och så fick den uppblåsta giraffen där på sidan ett gäng kramar :)
Min förkylning, och nu är det nog en släng allergi också, håller fortfarande i sig. Det är bättre men jag hostar ju hela nätterna. Lite tungt att jobba när man inte får sova ordentligt. Och så är det ju alltid jobbigt att vara förkyld när det är varmt ute. Men nu ska jag stoppa i mig rejält med jordgubbar, då kanske det ger med sig!

2 kommentarer:

  1. Nu är tävlingen om baby foot avgjord! Kika in och se om du vann, och passa på att tävla om en ansiktskräm från Burt's Bees!

    SvaraRadera
  2. hej Anna !

    Se till att Du köper ett antihistamin-piller.Finns massor att välja på i marknaden.

    Jag tar ett munsönderfallande,Loratadin,inte särskilt billigt 10 st 39:- men hellre det än att det kliar som jag ramlat i ett loppbo.Och nysattackerna slipper jag.

    Och köp KanYang mot hostan.

    Kram Mi

    SvaraRadera