onsdag 1 juni 2011

Har ni onda muskler..

så ska ni pröva Linnex liniment. Köpte det förra helgen för det var någon som rekommenderade det och jag måste hålla med. Det bränner som skrutt men det är verkligen skönt för ömmande muskler. Jag smorde på lite nu för jag har ont i nacke och axlar. Vet inte om det beror på att jag snyter och hostar så himla mycket att jag spänner mig. Det sitter i ganska länge också det här linimentet - först i början känner jag inte så mycket förutom att det kliar lite. Men sedan då kommer det igång rejält.

Tänk för två år sedan den här dagen så låg jag inlagd på BB och skulle få lillstrumpan. Tiden går fort... Och själva långa vistelsen på BB önskar jag verkligen att jag fick glömma bort. Hade en läkare som inte lyssnade på mig och jag kände mig fruktansvärt överkörd. Men, men vi fick ju den allra underbaraste tjej till slut! Men till dess dröjde det några timmar till så det hann bli ett annat datum.

1 kommentar:

  1. Har också Linnex, det fungerar hur bra som helst! :D

    /http://adaras.se

    SvaraRadera