torsdag 24 maj 2012

Nu börjar äntligen...


det ljuva livet! Vi har en toppenhärlig kväll med 24 grader varmt och sol. Har fortsatt med mitt krattande, det brukar liksom ta några dagar för vi har så fruktansvärt mycket löv. Nu lär det väl ta ännu längre tid med tanke på den där ni vet som jag har varit på idag också. Ett par dagar till med samma väder och lite envishet så är den nog borta. Idag har jag fuskat lite och tog två melonskivor men det var det värt. Åh, så gott det var. Jag åt även ett par bitar mango för några dagar sedan och det var också grymt gott. Och när man har varit utan socker så här länge så känner man ju verkligen hur gott allting smakar och man känner sötma där man inte har känt det förut. Nu kan jag känna den naturliga sötman hos frukt och grönsaker på ett annat sätt. Nu ska jag hålla tummarna för Loreen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar