måndag 25 juli 2011

Smurfigt...

värre är det här hemma. I helgen så var vi på en liten tripp och då köptes det in ett stort smurfhus så nu leker både stora och lilla med detta. Jag har ju ett litet smurfhus någonstans i gömmorna och flera smurfar så jag får nog ta och leta fram dessa. Man blir ju nostalgisk värre! Tänk att dessa blåa små plastgubbar också skulle få en ny vår.

Annars tvättar jag och försöker tänka ut vad vi behöver till vår Norgeresa på onsdag. Det är faktiskt första gången jag åker till Norge så jag längtar att få se det vackra landskapet. Bäst att börja packa!

1 kommentar:

  1. Hej Anna !

    Hur mysigt är inte det. Min dotter hade hela samlingen Smurfar på -70talet men en lek-kamrat stal massor av henne och sålde.
    Kul att de finns igen, även som mobilsmycke.Det gör Barbarmamma serien med.

    Kram Mi

    SvaraRadera