lördag 9 juli 2011

Min kompis ikväll...

är denna superdupergoda chokladglass från Ben & Jerry. Herrejisses vad god den är. Men en kväll som denna då det fortfarande är 20 grader varmt ute och klockan är halv tolv och för den delen 23 grader inomhus så tycker jag att jag förtjänar den. Har dessutom cyklat i princip hela dagen. Fanns inget annat val för då fläktar det då i alla fall...

Vi har helt släppt alla rutiner nu jag och barnen. Sambon jobbar ju. Så vi sover länge på morgnarna, vilar middag och är uppe sent. Och varför inte - man lever ju så inrutat annan tid. Det är så skönt. Lillstrumpan somnade nyss efter att ha hållit mig sällskap framför Mumien. Gossen och älsklingen är på galej. Jag hoppas på fortsatt fina dagar. Är lite sugen på att grilla lite halloumi imorgon. Så får det nog bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar