torsdag 14 juli 2011

Jag bara slösar...

pengar just nu. Ny börs (och som jag nu håller på så behöver jag ju den knappast när jag förstör alla pengar...) och så har jag beställt en ny barnvagn också. En röd sulky av märket Kronan. Vi har en Emmaljunga Scooter just nu och jag tycker den är så tung att köra, klumpig, alldeles för bred och så har den dålig balans på något sätt. Den vill gärna tippa över bakåt känns det som. Så nu ska vi sälja den. Kronans sulky är lätt att plocka ihop och man får en väska som man kan lägga den i när man ska flyga vilket känns väldigt positivt. Och så har den rejäla hjul som behövs när man bor här uppe i norr. Hoppas verkligen att jag kommer att bli nöjd med den men det tror jag. Bara att jag har frångått mitt annars självklara val att ta en svart känns bra. Försöker bryta mina mönster genom att välja en röd. Kan vara roligt med lite färg!Länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar