lördag 28 maj 2011

Rea...

Meandi. Självklart var jag tvungen att köpa några plagg. Det är så trist att vi inte har någon säljare här där jag bor längre. Så jag har inte köpt något ur vårens kollektion förrän nu faktiskt. Vilket är ovanligt för att vara jag - både jag och barnen älskar deras plagg. Eller lillstrumpa säger ju inte så mycket men man märker ju att hon trivs i plaggen i alla fall. Och sonen vill mer än gärna ha både byxor och tröja därifrån. Tror han gillar att det finns så härliga färger och inte bara tråkigt mörkblått och svart till killar. Han gillar ju turkos, rosa, lila och grönt och brunt. Och sedan är det så skön kvalité på kläderna. Bland annat denna t-shirt i orange blev det till gossen, jag gillar retromönstret med sköldpaddor så himla mycket. Själv slog jag till på ett par yogapants. Inte för att jag går på yoga utan mer för att jag kan mysa omkring i dom :)

Bilden är lånad från meandi:s hemsida.

1 kommentar:

  1. Hej Anna !

    Vad fin tröja !
    Var som hastigast på en loppis dag och fastnade för en lamp-sköldpadda,älskar sköldpador.Men 50:- tyckte jag var för dyrt.Vi skulle handla mat först, sen skule jag ha en ny garn-mopp på färghandeln.Sedan glömde jag bort sköldpaddan.30;- hade jag kunnat ge.Den var mysig.

    Hade nämligen 2 livs levande som barn o.ung.

    Hoppas Du kurerat Dig från förkylningen och att Du mår bättre idag.
    Hörde på vädret att det skulle bli snö i norr och varmare i Söder, men vad får vi i mitten?
    Som vi haft i flera dagar, blåst,mulet,regn sol om vartannat.Inte särskilt varmt.Nu vill jag inte ha för varmt.Lagom i allt.

    Kram och ha en trivsam kväll

    SvaraRadera