torsdag 26 maj 2011

Good news, bad news...

Mannen ringde. Feber och halsont. Smittad. Och han som aldrig brukar trilla dit! Jag har väl pussat på honom alldeles för mycket. Sedan jobbar han ju typ dygnet runt just nu med det nystartade företaget och äter inte alls ordentligt så det kanske ändå inte är så konstigt att han blev smittad. Svårigheten när man har eget är ju att man kanske ändå måste jobba om man inte har någon att ta in...
Till den roliga nyheten så fick jag precis ett mail från Bambi om att jag hade vunnit ett morsdagskit med produkter från Eucerin Face. Så kul! Det följde med ett litet prov på den ansiktskrämen i en tidning så jag har provat den och tyckte den var bra så det känns dubbelt roligt! Bambis blogg är en av dom där bloggarna som jag är in på nästan varje dag. Kika in där om ni inte redan läser den. Jätteglad blev jag över vinsten, särskilt som jag ser ut just nu. Röd, fnasig och sårig runt snoken... men på bättringsvägen i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar