tisdag 10 juli 2012

Ljuva sommartid!

Idag har vi varit på en liten strand vid en sjö och haft det så bra! Matat lite sjöfåglar, badat, solat och jag hann till och med läsa några sidor i en bok! Och inga flygfän, varken knott eller mygg. Jag tog med lite fika också så vi har fikat på stranden och barnen ville aldrig gå därifrån så nu hoppas vi på ännu bättre väder imorgon så vi kan köra en repris. Och blir det fint ska jag packa en rejäl picknickkorg med godsaker. Jag har köpt melon och så tror jag att jag ska ta med varm korv i termos till barnen. Nu ska jag gå ut och vattna mina blommor ute, dom börjar se lite hängiga ut. Ser att syrenerna också är på väg att slå ut. Kan man få bromsa tiden litegrann nu... Här är min dotters knubbiga små fötter. Gogumman!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kolla här och återkom till mig så snart du kan, dock senast 17/7.

    http://vittellersvart.blogspot.de/2012/07/grattis-till-sex-vinnare.html

    Ha en fin dag!
    Anna

    SvaraRadera