onsdag 4 juli 2012

Inte bra med rea...

En grym död
på blommor för det innebär att jag ideligen springer dit och köper ett par stycken. Idag blev det två fänrikshjärtan och en till jordgubbsplanta. Jag kan inte säga att jag behövde dom men det är ju det där med att jag gillar att påta lite i jorden. Annars så låter vi mest dagarna gå och när det är fint ute som idag så cyklar vi, hoppar på "hoppamattan", äter och njuter av livet. Idag var det riktigt varmt i solen så medan barnen lekte här på gården så kunde jag, hör och häpna, ligga i solstolen och läsa korta stunder. Jag vet inte när det hände sist. Men det är väl som dom där trisslotterna - plötsligt händer det! Boken jag läser just nu är En grym död av Jonathan Hayes och den är en riktigt bra thriller. Finns förmodligen på en bibbla nära dig eller att köpa här för 42 kronor.
Och så klippte jag ju gräsmattan förresten och åkte på världens allergiattack så idag känner jag mig rätt överkörd. Ibland hjälper inte den där allergimedicinen. Undrar vem som kom på pollenallergi?! Usch för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar