fredag 6 juli 2012

Ljuset på sommaren...

här uppe i den kalla nord är helt magiskt på sommaren! Klockan är kvart över tio på kvällen och jag önskar att jag kunde ta ett kort som gjorde ljuset rättvisa. Det är bara så vackert! Idag har vi haft den första riktiga sommarvärmen också så jag har fått en rejäl bränna. Kändes inte som att det tog men nu ikväll så både ser och känner jag det! Skulle nog ha haft solkräm på mig... Nu känner jag mig väldigt trött efter en hel dag ute. Fyndade en kruka i ljusrosa från Cult design idag, kostade bara 30 kronor. Tja, jag slog till. Slötittar lite på Inglourious Basterds som går på ettan och jag är helt fascinerad av skådespelaren Christoph Waltz som är så otroligt bra på att spela otäck. Men nu ska jag nog gå och krama kudden fast hur trött man än är så är det alltid svårt att gå och lägga sig när solen skiner. Men ska man njuta fullt ut av midnattssolen så får man ju var uppe dygnet runt och det går ju bara inte! Ha en skön helg nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar