fredag 13 april 2012

Vågar man...

skriva ett inlägg fredagen den 13:e? Nej, jag är inte särskilt vidskeplig av mig så jag vågar nog. Nu är min lilla dator fit for fight igen. Idag har vi haft superfint väder igen och eftersom jag slutar tidigt på fredagar så har jag hunnit sitta i solen och bättrat på fräknarna. Helt underbart! Sedan har vi ätit fredagsgott, idag blev det hemmagjort kebabkött igen. Väldigt gott, men jag blir fort hungrig igen eftersom det inte blir så mycket fett till. Men då får man ta lite kvällsmat - idag lite cheddarost. Hoppas ni har haft en härlig fredag med sol ni också!

2 kommentarer:

  1. Hemmagjort kebabkött lät gott! Nu är tävlingen om ett valfritt plagg från House of Lola avgjord! Kika in och se om du vann!
    http://otjejen.blogspot.se/2012/03/tavling-i-samarbete-med-house-of-lola.html
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Du har vunnit! Gå in och kika!
    http://otjejen.blogspot.se/2012/04/vinnaren-av-ett-valfritt-plagg-fran.html
    Kontakta mig så fort du kan!
    Kram!

    SvaraRadera