lördag 21 april 2012

Har haft en riktigt...

effektiv dag idag. Trots att det är lördag. Har hunnit jobba några timmar, gjort hemmagjord pizza (vilket tar ganska lång tid när man ska göra två olika bottnar - en lchf och en "vanlig"), gjort chokladmousse, bakat frukostfrallor a la lchf och allt detta innan klockan sju på kvällen. Nu förtjänar jag nästan att mysa i soffan en stund och jag tror att jag ska kika på en film, Water for elephants med Robert Pattinson och Reese Witherspoon. Det är en filmatisering av boken Bröderna Benziniz spektakulära cirkusshow skriven av Sara Gruen. Finns att köpa här i pocket för 39 pix. Eller att låna på ett bibliotek nära dig. Jag har inte läst boken men en kollega har gjort det och hon tyckte den var bra och filmen har jag också fått rekommenderad så jag hoppas den är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar