onsdag 1 februari 2012

Mindre bra...

vecka kan man väl säga. I alla fall på jobbfronten. Fick ta hand om en människa med psykiska problem som fick ett sammanbrott och blev helt rasande arg och jag var den som fick försöka lugna. Inte helt lätt och jag blev nog ärligt talat lite skärrad efteråt. Det är lite otäckt när någon förändras från en sekund till en annan och blir helt förvriden i ansiktet. Nu gick det ju bra men jag känner mig lite nedstämd och ledsen. Jag är väl en omhändertagande människa och vill gärna försöka se till att alla har det bra och det gör mig så ont att en del måste ha det så jobbigt. Så nu ser jag extra mycket fram emot att få gå hem tidigt imorgon och ta det lugnt. Sedan ska jag gå på konsert på lördag och det ser jag också fram emot. Det var ett tag sedan. Och så är jag väldigt glad över att det känns som om jag har tappat lite mer i vikt. Nu ska jag snart krypa ner och dra täcket över huvudet och hoppas att jag blir varm. I skrivande stund är det -29 grader ute! Köldrekord för denna vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar