tisdag 7 februari 2012

Bidde fröknäcke...

idag. Har sneglat på receptet bra länge nu och pö om pö införskaffat ingredienserna. Jag var lite orolig över att det inte skulle bli gott och så har man gått och köpt en massa produkter som man annars inte har så mycket användning för. Jag menar Pofiber när använde ni det senast?! Men nu blev det väldigt gott, nästan för gott. Och resten av familjen gillade dom också och det är ju roligt. Här inne hos 56kilo hittar ni receptet. Enda nackdelen är att det tog lite tid i ugnen, det blev nog närmare 2,5 timme innan det var färdigt så man ska ju ha tid på sig. Tror det blir en tidig kväll ikväll också, jag börjar tro att jag har någonting i kroppen för jag är betydligt tröttare än vanligt. Kanske är dags för en ny förkylning? Det går visst hemskt mycket halsfluss och magsjukor nu så det är väl inte helt oväntat om man skulle åka dit. Men jag håller tummarna för att det bara är vintermörkret som har tagit ut sin rätt. För trots att det är märkbart ljusare ute plus att jag äter d-vitamin så brukar man känna av att det har varit mörkt så länge.

1 kommentar:

  1. ska kolla sen, middagen väntar på att bli uppäten.
    Kan kanske vara något för mig och min utputande mage, ser höggravid ut jämt. vid 68 års ålder snart 69 år,hihihi


    Kram Mi

    SvaraRadera