fredag 12 augusti 2011

Fredagsmys...

i lekparken har vi haft! Hela familjen. Det var så mysigt och roligt, det är ju inte varje dag man åker rutschkana, gungar och klättrar nuförtiden. Nu sitter jag och njuter av en bit mörk choklad (86%) och några hallon. Vilken lyx! Med den här dieten så känns det verkligen som värsta lyxen.
Tänk att det redan är fredag och jag har hunnit jobba en vecka. Tiden flyger verkligen iväg och man tror man ska hinna så mycket under veckan men kvällarna går så fort, så fort. Men jag hann i alla fall dra över golven med skurkäppen idag medans lillan sov så det luktar då gott här hemma i alla fall. Ha en skön helg!

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !

    Lekplatser är det något speciellt med.Jag älskar att gunga, har alltid gjort, fast nu var det bra länge sedan.För att inte tala om att åka rutschkana hur läckert som helst.Mina barnbarn tyckte förr när dom var mindre att de hade en konstig Mormor som åkte ner på kanan och gungade.
    Men nu har de vant sig,nu sist blev det ingen tid för lekplats.Madeleine kom för att hjälpa mig med att flytta kabeln från C-sam modem till Telenors modem.Jag ska ju ha hemtelefon+bredband i ett och samma har även mobilerna hos dom.
    Hoppas verkligen jag inte gjorde något dumt.
    Madeleine sa också att jag mister min mailadress jag fick via C-sam.Det hade jag inte en tanke på och inget sa Telenor om det.
    Nu har jag ju g-mailen.Kanske räcker.
    Det är som med alla bloggarna nu 4.De kostar ju inget.Finns nog dom som har ännu flera.
    det kan bli lite mycke att hela tiden förse dem med något.Jag tackar Youtube för hjälpen.

    Vad var det Du jobbade med?

    Ha en fortsatt trevlig helg med familjen.

    Kram Mi

    SvaraRadera