tisdag 16 oktober 2012

Blev ett långt...

uppehåll. Alldeles för långt. Men min dator har pajat igen och jag har haft källaren fullt med gäster i en och en halv månad. Inte samma gäster hela tiden utan dom har avlöst varandra. Väldigt trevligt faktiskt och då får sådant här som internet och bloggar stryka på foten. Det är ju liksom viktigare att leva det riktiga livet! Och så har det varit kalas och goda middagar och allmänt trevligt att bara umgås med gästerna. Kalas har vi haft för sonen som har fyllt år så det har varit både släktkalas och barnkalas. Men nu så ska jag försöka skriva lite mer frekvent. När jag lyckas ta min sambos dator... undrar hur jag ska lyckas fixa min om den överhuvudtaget går att fixa... Gulp! Har jag fixat en extern hårddisk eller sparat alla bilder på en sticka eller fört över dom på en CD? Svar: nej. Att jag aldrig lär mig. Suck. Ni får hålla tummarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar