torsdag 28 juni 2012

Nu har jag blivit kär igen...


pic1denna gång i en liten lampa som jag hittade på rea hos Inreda.com. Hmm, nu gäller det bara att komma på var jag behöver den... Jag skulle i och för sig vilja ha en ny lampa i sovrummet men jag tror kanske att den här är lite för liten för det. Men kanske i hallen. Mönstret inuti är röd/rosablommigt och ska visst synas när den är tänd. Tål att funderas på. Söt och enkel är den i varje fall, märket är House Doctor som gör, i mitt tycke i varje fall, så mycket fina saker.

1 kommentar:

  1. En liten lampa kan vara bra att ha, ett tag vAR JAG SOM TOKIG i smålampor. De skulle ge lagom sken i stora rummet, när teven var på. Nu har jag bara en. Men den är för hög.Om jag kom på en loppis. Den vi skulle till i Onsdags var ju stängd.Helst skulle jag vilja fara ut på landet, där de har i en ladugård och omkringliggandes små hus olika loppisar,Men då måste man vara bilburen.Det är gamla vägen mot Strängnäs.

    Armatur är ganska dyrt om man köper nytt.Jag gillar återbruk, så mig gör det inget,om det är begagnat.Fann utanför ett litet gråvitt slitet nattduksbord, som stod och väntade på mig, ta mig sa det.Fast ibland är det kul med nytt också förståss.

    kram Mi

    SvaraRadera