torsdag 13 oktober 2011

Skulle behöva...

åka till Norge och köpa Dent Oi. Ruskigt goda och jag unnar mig en sådan då och då för dom är ju sockerfria i alla fall. Det är nog några kolhydrater i dom men vad tusan man måste ju leva också! Den ena smakar hallon och den andra saltlakrits - två av mina favoritsmaker. Den här veckan har verkligen gått fort. Jag hinner liksom inte med. Det ska bli riktigt skönt med fredag imorgon. Jag ska mysa riktigt mycket med barnen och njuta av att sluta tidigt på jobbet. Just nu börjar jag ha så mycket plustid på flexen att jag måste börja ta ut den och det gör ju ingenting eftersom det snart är höstlov. Då är det skönt att kunna ta lite ledigt så barnen verkligen får ha lov.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Anna !

    Vad är det för godis/tuggummi ?
    Jag älskar saltlakrits också.
    Hitta Polly som kommit ut med ny smak 3 i en påse.
    Lemon,Milk, saltlakrits.Tyvärr f.m.socker i men blev nödgad köpa.samt en Geisha för cancerfonden.

    Hittade inte den rosa Keson.

    Ha en fin helg,
    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Jag skulle väl säga att det är en halstablett typ läkerol, fast särskilt mycket för halsen gör dom nog inte. Mer för godistarmen :) Den där med saltlakrits är supergod. Gud vad gott med Polly! För att inte tala om Geisha! Trevlig helg!

    SvaraRadera