torsdag 15 november 2012

Gick på bio...

The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2 Posteralldeles själv igår kväll! Jag passade på att se Breaking Dawn part two och den började sent så jag kom inte i säng förrän efter tolv... och så upp klockan fem. Känner mig med andra ord lite trött idag. Men det var det värt, filmen var riktigt bra. Snyggt filmat och nördig som jag är så gillade jag förtexterna och teckensnitten som dom använt. Sådan är jag! Jag är väldigt glad att det är fredag imorgon, kort dag och det finns helt klart en viss risk att jag återigen söver mig själv när jag ska söva lilltjoppan. Sedan har vi någon slags förkylning i kroppen nästan hela familjen, inget snor utan det sitter i bröstet och halsen så vi har känt oss hängiga hela bunten i veckan. Nu ska jag se slutet på "Hela Sverige bakar". Blev grymt sugen på Budapest men som tur är har jag karaktär nuförtiden!

1 kommentar:

  1. hejsan,

    Ett litet tips för dig som tävlat hos mig innan.Har två stycken tävlingar på gång just nu i bloggen

    tävla om ett paket med mössa, napphållare/vanthållare, dregglis/halsvärmare från lilla grodan design.
    http://emlisch.blogg.se/2012/november/ny-tavling-lillagrodan-design-2.html

    tävla om ett presentkort på 500:- från babyliv
    http://emlisch.blogg.se/2012/november/ny-tavling-presentkort-babyliv.html

    mvh
    Emlisch

    SvaraRadera