lördag 24 november 2012

Gamla julgranskulor...

har jag svårt att motstå! Så när jag hittade några på ortens återvinningsbutik så kunde jag bara inte låta bli, tre stycken för en femma. Som hittat! Inte för att jag behöver några fler men dom är ju så fina. Och här behöver man all julstämning man kan få för det är så regnigt, grått och trist. Rena isbanorna och går man ut så riskerar man att bryta benen av sig. Mörkt, grått och deprimerande så nu får snön komma när som helst och måla hela världen vit. Det är slutet av november och ingen ordentlig snö än.
Har känt mig ordentligt under isen veckan som varit. Hostat hela nätterna, jätteont i halsen och svårt att svälja, ont i bihålorna och allmänt hängig. Men idag känns det äntligen som att det har vänt, så himla skönt. Nu blir det lite chokladmousse och lite tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar