onsdag 27 oktober 2010

Det här...

verkar spännande. Tror jag måste testa det. Det är en produkt som heter Baby Foot fotvård som tar bort all död hud på fötterna (och ja jag vet det låter lite läskigt men det är ju snart halloween ändå) och gör fötterna babymjuka. Säkert lite läbbigt när allt flagnar bort men tänk så härligt det skulle vara att liksom få börja om på nytt med fossingarna! Lite dyrt är det men det kanske det är värt. Finns bland annat här på Bluebox.se och det står att det fungerar på läskiga pappafötter och då måste det ju fungera på läskiga torra mammafötter också ;0)

2 kommentarer:

  1. fast kollade du på filmen?? det såg inte fräscht ut men verkar smart. fast frågan är om inte den tjocka huden finns på foten av en anledning. att den kanske finns där för att skydda. okej kanske inte den huden som redan är död och spricker..

    du jag har föresten en tävling på min blogg som startade idag.
    sehär http://axdal.se/2010/10/28/tavling-i-samarbete-med-mykidoo/

    SvaraRadera
  2. Nä, kolla på filmen vågade jag inte, haha. Har lite lätt fotfobi mot andras fötter...
    Tack för tävlingstipset :)

    SvaraRadera