lördag 2 mars 2013

Låter mysko...


men något som var riktigt gott var den gratäng jag gjorde till middag förra helgen, håll i er nu - Cheezeballzgratäng. Inte särskilt LCHF någonstans men jag var bara tvungen att testa. Hittade receptet här och ni måste bara prova! Jag åt ugnsbakade paprikor och squash till så jag var inte totalt onyttig. Överhuvudtaget går det lite si och så med bantandet just nu. Jag har inte släppt det helt och hållet men jag har så många järn i elden just nu att jag inte riktigt hinner med mig själv så jag fuskar lite. Men så länge jag inte går upp i vikt så är jag nöjd för tillfället. Ska ta nya tag så fort det lugnar ner sig. Ikväll blir det väl att titta på Melodifestivalen, tur att Eric Gadd är med så man får titta på något snyggt i alla fall! Tycker inte att det har varit särskilt bra låtar i år... Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. det där ska jag prova någon gång! jag älskar cheezballs och ostbågar, så nu sparade jag receptet som favorit och ska prova göra det :).

    vill tipsa om en rolig tävling i min blogg där du har chans att vinna en carena lieback lux sulky! Kika gärna in =): http://yarp.blogg.se/2013/february/tavla-om-en-carena-sulky-lieback-lux-2.html#comment


    ha en bra söndag!

    SvaraRadera