onsdag 6 april 2011

Hoppe, hoppe hare...

Har ni sett vilken gullig liten påskhare! Den skulle gärna få hoppa hem till mig. Jag brukar inte påskpynta så hemskt mycket men sonen älskar att pynta så lite blir det väl. Den här lilla kaninen finns hos Cosas. Dom har hemskt mycket fint tycker jag.
Ett av mina små nöjen är att surfa runt på all sköns nätaffärer med heminredning. Och så läser jag en massa inredningstidningar och så får jag en massa inspiration men jag hinner sällan göra någonting av den. Men drömma och fundera kan man alltid göra. Det är ju gratis dessutom!
Bilden lånade jag från Cosas.

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !
    Ja, den var gullig, finns i fler färger ser jag, där bakom.
    Hit lär väl ingen komma vid påsk, men hänger ända upp mina kärringar både fina och fula och pyntar lite.För min egen vältrevnad.

    Ha en fin mysfredag.Kram Mi

    SvaraRadera