fredag 22 juni 2012

Midsommarafton...

strålande sol och jag har drabbats av en attackförkylning och feber! Tjoho! Vilken start på semesterna va? Bara att hoppas på god bättring till imorgon så får jag väl fira midsommardagen istället. Jag hade så ont i kroppen igår att jag bara grät. Sedan jag fick lillan så sätter sig alltid febern i svanskotan och jag får så vansinnigt ont. Kanske man borde uppsöka en kotknackare för jag gissar att den lilla damen som var så stor när hon föddes har gett mig någon liten skada där. Nåja, det var hon värd. Övriga familjen är ute i skogen och grillar idag men jag kände bara att jag inte orkade och att sitta på en träbänk är helt otänkbart...  Och när man har feber orkar man inte riktigt ha en massa folk hemma så jag har det bättre här i soffan med nyaste Lantliv.
Hoppas ni får en härlig och trevlig midsommar och att solen lyser hos er alla!

2 kommentarer:

  1. HEJSAN ANNA !

    Gulle fina, vad ska det vara bra för. Förkylning mitt i värmen.Hoppas Du kryar på Dig snart igen.Om Du bor långt upp i norr så har väl inte värmen nått Dit än.Ja Du har ju läst vilket väder vi haft härnere. Idag även igår varmt skönt lite blåsigt. Har suttit på balkongen inte varit utanför dörren än.Går ut i kväll skönast då och lugnast.Kan inte med oset från alla grillarna.Har firat så många Midsomrar, så jag kan stå över en.
    Ta och kolla den där ev. skadan i svanskotan,Inte ska du behöva gå och ha ont i onödan.

    Glad Midsommar och kramar som botar får Du av Mi

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar dig en rejäl krya på dig på midsommar! Fy vad jobbigt! Jag vet precis vad du menar! Har en w som gav mig ett rejält minne när han kom...ryggh*****e!!!
    Hoppas det blir bättre fort!!
    Kram Hilla

    SvaraRadera