måndag 19 mars 2012

Hundar, hus...

och hjärtats längtan av Lucy Dillon är den bok som jag håller på med just nu. Jag har inte hunnit så långt ännu men den verkar riktigt bra. Den handlar om Juliet som ganska nyligen har blivit änka vid trettioett års ålder och hennes syster Louise som till ytan verkar ha det perfekta livet med framgångsrik man, karriär och ett litet barn. Och såklart några hundar. Nej, men som sagt den verkar lovande. Den har inte kommit i pocket ännu men det gör den säkert. Så den finns säkert att låna på en bibbla nära dig eller att köpa här för 168 riksdaler. Och snygg framsida har den. Jag gillar!

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !

    Väldigt vad alla läser böcker.Jag fick förra födelsedan en tjock bok om Da vinchykoden och nu av samma givare en ännu tjockare korordsbok. Fattar hon inte. Gillar inte tjocka böcker, har pocket 15 st, som jag inte läst än.Redan lånat ut en, men den läste jag "Varför gråter inte Emma"
    Men jag grät när jag läste den.Min dotter fick låna den.
    Visst ska jag läsa, men först ska jag känna för det.Inte för att någon annan vill det.

    Är jag jobbig.

    Ännu en hemlös katt har visat sig vid matstället.Någon har flyttat och lämnat kvar sin katt, är det inte för jävligt.Men barnen tog de med sig.Om de hade några framkommer inte.

    Handlar det om hundar då får man gråta.

    Kram Mi

    SvaraRadera