söndag 26 juni 2011

Nya blombänkar...

är färdiga! Idag var det tack och lov uppehåll nästan hela dagen så vi har jobbat hårt för att få klart dom. Om jag hade orkat hade jag gått ut och tagit en bild av dom men det får bli en annan gång. Jag rensade mina gamla plantor ordentligt från allt ogräs (hatar kvickrot!), sedan får man väl se om dom tar sig igen.
Just nu håller jag på och packar för imorgon åker jag och barnen till Roslagen! Ska bli så skönt och trevligt. Jag älskar Stockholms skärgård! Så om det blir tunt med inlägg så vet ni varför. Ha en skön vecka!

1 kommentar:

  1. Trevlig semester önskar jag Dig och barnen.Det blir väl en lång resa neråt.Roslagen ligger väl runt Uppsala.? Göteborgs skärgård ska vara ett strå vassare säger de som bor på den sidan.Men jag gillar Ostkusten,för där vistades jag varje sommar så gott som från 1948-1983.Då Pappa dog sen sålde Mamma huset och flyttade upp hit till Lidingö/Stockholm och jag bor ju i Södertälje inte så långt ifrån.

    Må så gott ! Kram Mi

    SvaraRadera